CNBC ülemaailmne ärimeeste- ja naiste mobiilsete harjumuste kohta läbiviidud uuringust selgus, et iga kuues juht kasutab mobiilseid seadmeid äriga seotud info saamiseks ka nädalavahetusel.
CNBC 2014 Mobile Elite uuringu raames viidi läbi üle 600 online intervjuu üle Euroopa, Aasia ning Põhja-Ameerika. Turu-uuringute ettevõte T-poll kogus andmeid Euroopast ja Ameerikast ning GMI Aasiast.
Selgus, et Aasias ja USAs loetakse uudiseid pigem hommikuti, kuid Euroopa juhid leiavad, et tööpäevade õhtud on parim aeg uudiste lugemiseks.
Nädalavahetustel on rohkem aega artikleid ja informatsiooni seedida, selgub osalejate vastustest.
Cass Business School Londoni organisatsioonikäitumise professori, Andre Spenceri sõnul on tööuudiste lugemine nädalavahetusel osa praegusest trendist, kus töö- ja eraelu piir on ülimalt hägustunud.
Selle põhjuseks on see, et globaalne ärikeskkond töötab 24/7, mistõttu peavad inimesed olema pidevalt ühenduses. See on üha enam aktsepteeritav, kuna organisatsioonilt oodatakse pidevat töötamist, lisas Spencer.
2013. aastal omas 93% Euroopa juhtidest nutitelefoni või tahvelarvutit. Kolme regiooni uuritutest enamusel oli viis mobiilset seadet.
USAs osutus kõige populaarsemaks iPad, mida omas 58% küsitletutest; Aasias kasutati enim Androidil põhinevaid seadmeid ehk 63% nutitelefonidest ja 43% tahvelarvutitest.
Tahvelarvutite kasutamine nädalavahetustel võimaldab juhtidel päriseluga kursis olla ehk lugeda sügavamõttelisi artikleid, kuna töötajad tunnevad, et kohtumised ja e-mailid ei kuulu “tõelise töö” alla, märgib Spencer.